HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: Herşey Dahil

Yetersiz Erkek Nüfusu Nedeniyle Zorluk Çeken 10 Ülke

34860 ratings | 6508439 views
Yetersiz Erkek Nüfusu Nedeniyle Zorluk Çeken 10 Ülke ► Herşey Dahil olarak size YouTube'da en bilgilendirici büyüleyici ve çekici videoları getirmeyi hedefliyoruz. Destekleriniz için teşekkürler :) Sponsorluk, reklam, teklif, şikayet, soru ve görüşleriniz için bir alttaki e-posta adresine mesaj yollayabilirsiniz. samettarz4@gmail.com Takip edin ; ► Facebook Sayfamız : https://www.facebook.com/HerseyDahilHD/ ► Youtube : https://www.youtube.com/channel/UCU2G... ► Dailymotion : http://www.dailymotion.com/HrsyDhL ► Önerdiğim video : Kadınlar Hakkında 10 İlginç Tespit : https://www.youtube.com/watch?v=vjeus... ► Japonya Hakkında 20 İlginç Bilgi : https://www.youtube.com/watch?v=fRY3d... ► Agario Hakkında Bilmeniz Gereken 10 Bilgi : https://www.youtube.com/watch?v=TxGG6... Bilmediklerimiz ( TÜMÜ ) : https://www.youtube.com/watch?v=wzLuj... ► En Tehlikeliler ( TÜMÜ ) : https://www.youtube.com/watch?v=dmNIO... ► Genelelikle kullandığım Kaynak siteler ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓ ► line.do ► wikipedia.org ► future.wikia.com ► faturetimeline.net ► humanknowledge.net ► preceden.com ► youtube.com ► onedio.com ► newsner.com ► Music : İncompetech.com ♦ Yasal Uyarı ♦ Videoların başka sitelerde yüklenmesi ve ticari amaçla kullanılması kesinlikle yasaktır. Paylaşılması durumunda telif hakların korunması kapsamında hakkınızda dava açılabileceğini unutmayınız.
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (3138)
Herşey Dahil (10 months ago)
Bildirimleri açarak paylaştığımız videolardan ilk siz haberdar olabilirsiniz. Videoyu beğenerek bize destek olabilirsiniz. İyi Seyirler :)) ♦ Bizi sosyal medya hesaplarımızdan da takip edebilirsiniz. • İnstagram ; herseydahily - https://www.instagram.com/herseydahily/ • Facebook ; www.facebook.com/HerseyDahilHD/
Beni izlandaya ithal edin
55 55 (3 months ago)
Elif Meltem slm
Agır Roman (3 months ago)
Herşey Dahil kardeş encox kahbe olan ölkeni cez maraqlı olar
utku mete vural (4 months ago)
Herşey dahil
Kənan Quliyev (2 days ago)
Ermənistan da kişi varki
taha yasin dinler (3 days ago)
Ben şuan rusyayagidiyom
Mehmet Sins (6 days ago)
Dubaide Fahişe E*meni karı 100₺ hmm iyi
Xeyal Meherremov (10 days ago)
Ermenistanda ki kisilerde qadinlardi orda kisi yoxdu
Abdul Kadir (12 days ago)
ulan kedinin cigere baktığı gibi bakakaldik hatunlara .dünyada ne hatunlar var yangın yanginnnnn ((:
BİTİRİM ÜÇLÜ (13 days ago)
Ermeni kızımı ?? Sexten soğurum valla
IEfendi Bey (16 days ago)
yemin ediyorum 4 çoçuk yapmazsam namerdim ama yabancı kızla evelnirsen
GENTLEMAN TURKİSH (23 days ago)
AZERİLİ KARDEŞLERİMİZ ERMENİ ERKEK NUFUSUNU AZALTMIŞ
GENTLEMAN TURKİSH (23 days ago)
ACİL BU ÜLKELERE TÜRK ERKEKLERİ GÖNDERİLSİN
Mehmet Sins (23 days ago)
İbne Ermenistan
Hüseyin Avcı (23 days ago)
Nerde bedava amcık var biz oraya.
Turan Yildiz (25 days ago)
Fillanduyadan sasmayacan türkiye afrika gibi insanları olmuş tilki fil aslan yok olmaz türkiyenin nüfusu acilen 50 milyona düşürülmeli hattat o bile fazla
Mehmet zeki Kökoğlu (26 days ago)
Abi bi Türk olarak yardım etmeyi seven milletiz ve şu durumda bize yardım etmek düşer :) İzlanda benim bekle beni İzlanda gücüne güç katmaya geliyorum :)))
Galatasaray Gamze (1 month ago)
İstanbul'dan beni 50ve60 yaş arası bayanlar arayabilir 05317638070
FEQAN BERDELI (1 month ago)
oglum ermenistanda erkek yokki hic yalan bilgi verme 😅
FEQAN BERDELI (1 month ago)
oglum ermenistanda erkek yokki hic yalan bilgi verme 😅
Muhammet Mesut Cevik (1 month ago)
Abazalara gün doğdu
yapici ilayda (1 month ago)
Dunyada 60 miliyon kadindan fazla erkek var.. anlamiyorum baska bir videoda kadinlarin az oldu ulkeleri gosterin. Dunyada kadindan cok erkek var her 102 erkege 100 kadin var.
Furkan Yücel (1 month ago)
İmkanım olursa bende izlandaya gideceğim en güzel kızlar izlanda da ingilizlerin amerikalıların rusların fransızların adı çıkmış sadece. izlanda kızları çok sertmiş diye duydum ama bana etki etmez.
Davut Soylemez (1 month ago)
İlk defa ihracat edicez desenize
metin bilir (1 month ago)
Bayanlar eşini siktirmek isteyenler arayın tanışalım Whatsapp: 05550540504
Ramazan Kirmizitas (1 month ago)
Benimle doyumsuz geceler yaşamak isteyen bir bayan yokmu yaaaa
Ebulfez Bagirzadehh (1 month ago)
Eski savaslar degil lan o. Azerbaycanlilar o ermeni surtuklerinin analaranin amina qoyduu eski savas diyor bide gerizekali hay senin o kafanin amina qoyum benn
BELÇIKALI OĞLAN (1 month ago)
Tmm oraya gidiyom
Bozkurt Elnur (1 month ago)
ERMENİLERİN KANINI S. KM
Meltem Çiçek (1 month ago)
Ajjajsjsjs gülesim geldi bi an
Harbi Bey (1 month ago)
+Meltem Çiçek gercekten gülünecek yorumlar var meltem
Meltem Çiçek (1 month ago)
Harbi Bey yorumalara baktım ondan
Harbi Bey (1 month ago)
Neye gülesin geldi
Gezmis Kara (1 month ago)
bizim ülkede ise erkekler bayan bulamiyor ulaşın ben gitmek istiyorum
Emil D RIZOV (1 month ago)
Ukraynaya Izlandaya gidiyorum bye
Arma3 TV (1 month ago)
Onlarda 1 erkeğe 6 kız,bizde 1 erkeğe 6 erkek.
doğukan demirci (1 month ago)
3:03 ukranya değil ukrayna
Jery DesinG (1 month ago)
İzlanda bekle beni geliyorum
Nolur Türk erkeklerine devlet büyüklerimiz izin versinler neslimizi izlandadan brezilyaya kadar yayalım atalarımızın savaşarak yapamadıklarını bu yolla yapalım beni izlandaya tek yollasınlar ben gece gündüz çalışır 10 çocuk yaparım devletin para vermesine gerek yok
Ayza Zaddh (2 months ago)
KAHROLSUN ERMEN PIÇLERI
Musa Baysal (2 months ago)
Kızları da güzel he
Black Panther (2 months ago)
2:12 kız Super
HAMZA (2 months ago)
Ermenistanda değil erkek adam ne arar arkadaş.
Baran Çiçek (2 months ago)
Aha üniversite bitsin hemen Ukrayna'ya offff ne karılar var .l.
Erwin Rommel (2 months ago)
Ermenistan için vizeyi kaldırsınlar sike sike asimile edelim
Ayxan Yusifli (2 months ago)
Avusturalya guzel be kadin cok fazla erkek sadece yasili amacalar yani is bize kalmis :)
Okan Dogruyol (2 months ago)
Ermenistanlilarin anasini sikiyim karilarini kizlarini sikiyim orosbu cocuklari
bulut prens (2 months ago)
Bizdeki kro , öküz ,ukala kendini beğenen aslında bi bk a benzemeyen ama kendini ronaldo sanan , bencil , kaba , hanzo , sapık ları nolur gönderin nolurrr......
Real Life Crazy Man (2 months ago)
Bunu Okuyan Arkadaşım Seni Tanımıyorum...Şu an Kiminle Nere'de Neler Yapıyorsun Bilmiyorum..! Ama Tek Bildiğim; Bu Dünyada Yaşayan Herkes Gibi Senin'de Canını Sıkan Bazı Şeyler oldu... Birincisi; Canını Sıkan her Neyse O Şeyin Geçeceğini Unutma... İkincisi'de; Sen Her Zaman Çok Değerlisin... Son Olarak'da Şunu Unutma; Sen Neleri Atlatmadınki, Bunuda Atlatırsın..!!!
memo baba (2 months ago)
İzlandanın parası marası umurumda değil gidiyorum lan oraya (amk 12 yaşındayım napıyorum lan ben)
Nazmi Kanliyer (2 months ago)
Çocuk isteyen varsa arasın devamlı ilişkide olur ciddi cesaretli vapla görüntülü 05324376566
RAN'e- run (2 months ago)
Ben izlandaya taşiniyorum herkese Kolay gelsin Hadi eyv
Harbi Bey (2 months ago)
Lan olum oturun yerinizde türkler yeter bize
Fdjsjs Dksj (2 months ago)
Hemen ben gidiyorum
Şükrü Hömisin (2 months ago)
Ermeni piçlerin soyu kurusun yanındayız azerbaycan 🇹🇷🇦🇿❤️
Ahmed Mohamed (2 months ago)
Ben suriyeliyim rusya ya gidecegim
Beraat Aydın (2 months ago)
Türk erkeklerine askeri ücret bağlasınlar gideriz Oralarada Aqq.
Ibrahim Mahamat (2 months ago)
Erkekler üçer dörder evlensin arkadaş
Alkın Tr (2 months ago)
Rusya varsa iyi
Gökyeleli Bozkurt (2 months ago)
He zaten hepsi sizi bekliyodu aq ulan yıllardır yapılır bu haberler işin üzen tarafı ise bu haberlerden bile ümit beklemeniz yazık aq şu yorumlara bakın ahahahahha
cengiz taberda (2 months ago)
italyada bulundum hiç de öyle birşey yok. haber yalan.
Çağlar Karasu (2 months ago)
Bir turke izletilmemesi gerekiyo yapılır mı bu😀😀
yakup eyebe (2 months ago)
biraz türkiyeye gelsinler aq
Arda Gürsoy (2 months ago)
2:02'de ki milli takım, ABD'nin milli takımı. Rusya'nın değil.
Yunus'un Fanı (2 months ago)
Burada ermenlierin yedi ceddine söven orospu evlatlarına söylüyorum; Sizin ülkenize soy kırım yapılsa ( Yada siz yapıldığını sansanız)o ülkeye kin duymazmısınız? BURADA HİÇ KİMSENİN BAŞKA BİR ÜLKEYE SÖVME HAKKI YOK
DeliBozbörüBenan Deniz (2 months ago)
oraya benim gibi TÜRK erkekleri lazım beni o ülkeye götürün oranın nüfusunu 5 10 katlayım ;)
Mustafa Sarikaya (2 months ago)
Aga aramizda 5 10 bir sey toplayakta hep beraber izlandaya gidek bak kizlar evlenecek adam ariyomus
TGEG - Onur (2 months ago)
Ermeniler erkekmide karşımıza çıkacaklar :D
ahmet bulut (2 months ago)
Ben burakara gitmeye karar verdim.d
Adel peri (2 months ago)
Ermeni erkeklerine küfür edip ermeni kızlarıyla mı birlikte olmaya gidiyorsunuz.Sizin gibi cahil egitimsiz kopek surusu,it sürüsü ancak bizim ülkeden çıkar.Soysuzlar.
Ara tanışalım oraya gidelim erkeksiz kalmasın kar 05342008678
Aabset Memmedov (2 months ago)
Ermenistanda erkek yoktuki zaten😂😂
Kaan Tuna (2 months ago)
Ruslar la aramız iyi bence putin Türkiye den vizelerin kaldır ması lazm
TURKISH GAMERS CLUB (2 months ago)
Gebersin ler ermeni ler ibne ler
Cumali Erkacmaz (2 months ago)
izlanda hangi taraftaydıya arkadaslar
Volkan Yaldız (2 months ago)
Kendimi feda ediyorum buyrun bayanlar burdayım 05375051265 izmir.
Bu beyinler oldukça zina fuhuş ve tecavüz bu ülkede eksik olmaz
Ahmet Yıldırım (2 months ago)
Slm yaşlı bayanlararasın05412826004s
Herkez oraya gitsin beyler
Black Nova (2 months ago)
Sefer'e Çıkıyoruz Gençler Hazır Edin Türk Erkeklerini
Erkeklerinde faydaları var yass :DDDD HEP KADİNLARİN Mİ ( 1:18 onlar insansa bende oç um )
Elsad Ismayilov (3 months ago)
dogru ermeni picler azalin
Bentley UAE (3 months ago)
Salak Salak Video Hazırlamışsın , Amg Lvive Gittik Herkez ABAZA %70 TÜRK Dolu , Kız Nufusu da yok hepsi uydurmaca Uçak Şirketlerinin Düzenbazlığı bu Türkleri ülkenin en yakın gidilecek adaya atmak bizim SALAK Türk Topluluğu da Oraya Gidiyor , Kız mı lazım Dünyanın Şuanda gidileceği ülkeler hem ucuz hemde değer - 1. Venezuella 2 .Tijuana México 3.Kuba 4.Afrika ülkeleri Uganda Nijerya,gana Hatun hem bol hemde her zevke göre .....
x (3 months ago)
Abaza hizmeti
Yunis pg (3 months ago)
Ermənistanda heç kişi varki😂😂 heç insan belə deyillər
teymur mustafayev (3 months ago)
ermenistanda hec kisi yoxdu .olsaydi Qarabagda soyqirim etmezdiler
NDNG- Xeyal Official (3 months ago)
vallahi turklerden ermenilere konsu demesi benim hic hosuma gelmedi ben azeriyim onlarin bayragini gorunce miydem bulaniyor bunu turk kardeslerimizden beklemezdim
Vine Benim (2 months ago)
Krdş ztn komşu dedi ülkenin yanında olduğu için kardeş arkadaş vb. Demedi
Sait Emre KARAS (2 months ago)
NDNG- Xeyal Official kardes rusya yıkar diye bizi amerika yok ya artik
Crazy Gamer Tv (3 months ago)
Videoda Bir Yanlışlık Var 1:18 De Ülkenin Adını Yanlış Okudun Piçistan Diyecektin. ONLARIN CEBİNE KOYUM
Xubyarov Emil (3 months ago)
Ermenistanda bi tane erkek yok
Avataria Anadolu (3 months ago)
Ermenilere iyi olmuş.
hope¥ (3 months ago)
Ermenistan kent değil ülke
Elimirze Mirzeyev (3 months ago)
ermeni erkekleri dediyimiz picleri azeriler s.misdi. onun icin azala biler.
Abdullah Samet Dayan (3 months ago)
Arayin baaayanlar 0534 222 44 45
Azad Yılmaz (3 months ago)
...
Alican Can (3 months ago)
Amma abaza varmıs mk..
Hasan Guvenc (3 months ago)
İsim ukranyada sadece türk oldun İcin biraz misafir yönden iyiler erkek azalması veya kıtlık yok sadece erkekleri olkolık ve sadıktır eslerıne Rus bayanlar
Hasan Guvenc (3 months ago)
Ne ukranyası neden bahsedi yosunuz siz erkek den cok bayan mı varmıs uydurmayın kardes im insanları kandırmayın dewmlı ukranyadayım bayanların erkek arsaları var hıc bosda kalan bayan yok bizim awanaklarda ukranyaya gidiyorlar bayan bula bilirim amacıyla ukranya gibi yerde erkek kıtlığı yok arkadaş lar inan mayın asla boyle bi dolara bunların ama ları videolarınım yutupta vazla izlenmesi amcaları
Ibryam Osman (3 months ago)
Savas devam ederse Turkiyenin durumu ayni olabilir
Suat Örgev (3 months ago)
Sakin inanmayin... türklerin cikarttigi sacmaliklar bunlar
Suat Örgev (3 months ago)
Ermenistana gidin ! Rusyadan iki kadin alirsaniz aids bedava !
Suat Örgev (3 months ago)
Bu yalanlara inanip Ukraynaya gitmistim. %80 kadin demislerdi Evet %80 dogru ama yüzde seksen türk %20 ukraynali kalmis. Türkler ruslar ve köpekler giremez yazan dükkan gördüm. Kadinlarin % 30 u aidsli bilmis olun
Zekeriya okumuşoğlu (3 months ago)
Ben litfanyaya gidiyom😅😅
Harun Geyik (3 months ago)
Arkadas bizim burda kız yok evlenecek
Burak SOLMAZ (3 months ago)
Ahhh Letonya Ahhh... :))
Gökhan şahin (3 months ago)
E.menistanın erkeklerinin az olması normal Mübariz ibrahimow sayesinde .
Sebine Babayeva (1 month ago)
Var ol
Elmin Memmedli (1 month ago)
can qardaş var olun
C Meryem (3 months ago)
Kafirlerin soyu kurusun insallah Aminn

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.