HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: EasyDailyMod

how to Hot wire a car

2259 ratings | 825209 views
wire color code link http://www.bulldogsecurity.com/diagrams/diagrams.asp?link=Bulldog PLEASE COMMENT RATE AND SUBSCRIBE :)
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (340)
Rian Johnson Sux (11 hours ago)
GET TO THE FUCKING POINT MAN, FOR FUCKS SAKE
Calvin Barrett (17 days ago)
dude you put me to sleep you just running in circles
Sasha Thomas (20 days ago)
Get to the point bitch!!!
christopher starr (1 month ago)
like WTF are you talking about i can't understand you at all your talking all over the place your not being clear at all about how to do this you should have explained it in your own language and just added caption damn foreigners man SMH
Charles H Geis IV (1 month ago)
Now once i figure the bank vault thing out,ill be set😉
Frank Ross (1 month ago)
I see hes hotwiring a toyota so maybe it will work if his color codes are the same as my 1994 Toyota DLX Pickup. that would be nice.
Frank Ross (1 month ago)
I have a old alarm that does not work so I removed it now my truck wont start .I think the alarm cuts out my ignition - igniter and coil ( no spark ) also im not getting 12 volts to my fuel pump. :) no spining and no getting 12 volts at pump.
•Dem Buns• (1 month ago)
I was wondering if this is involved in Hi-Jacking. Hope no criminals watch this vid..
707 (2 months ago)
You came here for 4:20
Quelqu’ un (2 months ago)
Bitch i don’t want a documentary I just want to now how to start a car without key
Wait how did I get here I was trying to look up hot wire hotwire.com
bri koh (3 months ago)
Why are there immigrants like you in my country
Ninja (3 months ago)
Thank you Manage to steal an old jeep wrangler and got some quik bucks but when i drove off the police stopped me and asked for proof that the car was mine and in the glove box all necessary paper was in there. Then I went to a auto shop and Goya a new key and then I sold it :)
Joey Osland (3 months ago)
everyone watching this is a criminal
miranda curley (4 months ago)
I am watching this video because you'll never know if theres a zombie out break
officer Zoey Ray (5 months ago)
How do I hotwire the newer cars
officer Zoey Ray (5 months ago)
Im Gonna use this hotwire trick so I can become michael de santa
Steven Green (5 months ago)
Gta style, gangster absolute savage ✌️
Nonew Friends (6 months ago)
How to steal an old car lecture tho...
Inurmouth Jaja (6 months ago)
Hurry up n show me how to steal a car..
Gabriel Chassaigne (6 months ago)
*like-a sum-bo-dee*
Forgoten_ Legend (7 months ago)
First video huh? You Deffinently did better then me lmao
His_ Redeemed (8 months ago)
You like that
BiG GuNZ (8 months ago)
Well ima go repo that camaro for all the parts for my car now thanks homie
brandon pinocchio19 (8 months ago)
0:25 well i'm out
Robert Diaz (8 months ago)
Took you 4 mins to shut the fuk upp and actually get to the point
Moukazaru Gen2010 (10 months ago)
useless
Profoundcrane 48 (11 months ago)
I think these things are going to be 5 l9 6
manuel rocha (11 months ago)
What's an egnition wire?????Another question,the 2 black wires are they negetive and positive?????
Amazing Huh (11 months ago)
Thx i can go steal a car now and drift with it
Alexander Hamilton (1 year ago)
I REALLY HATE VIDEOS WITH ALL THE TALKING BEFORE THEY DO WHAT THE VIDEO IS ALL ABOUT ...5 MINUTES OF TALKING BEFORE YOU GET TO THE POINT!!! ARGGGGH
Ofelia Tafoya (1 year ago)
there was a key
Leo shedden (1 year ago)
Thank I tried this and got busted by the cops! JK:)
Awesome Gaming (1 year ago)
My mom told me I couldn't drive my car.. so I decided that I could Hotwire her car
Jacob Power (1 year ago)
But most cars have an immobiliser so unless its pre 1996 have fun
I didn't understand a single word you said
Hunter45 (1 year ago)
*after watching this video* Now its time to find some abandoned super cars
Miguel Rios (1 year ago)
What a Punjab faggit
SiWaTeY YT (1 year ago)
so this wont work on my lambo?
tonylopez199960 (1 year ago)
Lame
Onyx Patato (1 year ago)
Cool!
Anthony Phair (1 year ago)
the video was nice but it was hard to pay attention to what she was saying because she was in a bikini sexy and hot
JW Armouries (1 year ago)
I just finished my redbull
Mike_naugz88 (1 year ago)
H O L Y Y Y F U C K K K get to the fucking point i cant believe some1 didnt mark this here YouTube ur welcome... 4:30
Big GÆ (1 year ago)
I came here because of The Texas Chainsaw
Bruhitskaylalott (1 year ago)
Im only here just for incase of a zombie appoc.
hollo dollo (2 months ago)
Stolen and dont like ur own comment
cascorgi (4 months ago)
>appoc
AtomicMudkipz (9 months ago)
Me too
Stephen Driver (1 year ago)
this is the most annoying voice i ever heard wtf r u from
hollo dollo (2 months ago)
"Most annoying voice what the fuck are you from" wanna try again bro?
Kevin Hughes (1 year ago)
just having problems with my ignition barrel.
Alfredo Lopez (1 year ago)
He talks fast
Jon Penvose (1 year ago)
How do you shut it off?
stop talking and just show us
aalexys Hanson (1 year ago)
yes
aalexys Hanson (1 year ago)
I did it
The Kenster (1 year ago)
now I stole 20 cars in the past month you want find where I live
Oak_Gaming (1 year ago)
sounds like Obama * Um* he says umm to much and alright so . Alright so stfu
Oak_Gaming (1 year ago)
he is annoying tho man >> -__-
Paddy Mongan (1 year ago)
Ur a handicap u don't no how to explain anything
cordurody (1 year ago)
yeah but how do u know what the starter cable is
AS D (1 year ago)
SHUTUP MAN !!! YOUR ANOYYING! First you can do this because you dont have a inmobilizer. its easy, two wiresalways goes tied the ones who give elecitry to the engine., then you can give electricity to starter, Always keep the engine working with the eengine power cable tied up if not engine will stop.When you go to the starter engine part try to do it calm until car starts. (You are going to see when themotor is having engine energy when it the dashbord seems like the car is in contact , well it is. Another anoying thing is that you have to break the key starter a little bit so you can drive. In new cars its easy, one of the methods. Only for curious people. Do not be a fucking retard and rob a vehicle. if you want more go to a yunkyard, pay a tester a new batery and play ( notice that starter consumes huge amount of energyy.) have a fucking nice day.
AS D (1 year ago)
You're right.
Quackers (1 year ago)
Right Nah at least he can afford the car
cheeki breeki (1 year ago)
triggered / 10
william brewster (1 year ago)
right nah leave the man be, if you don't like the way he does it go and make a vid yourself ya dip shit
EasyDailyMod (1 year ago)
Right Nah go make a video of that yourself
GuynYourWindow (1 year ago)
Am i the only one here who wants to know this in case if the apocalypse?
Rhaden Nirie (9 months ago)
me to can we be friends
Black Ninja (1 year ago)
VillainousUndead, DUDE me too!!! It's the episode where Daryl and bob hotwire a car xD
Angelina Ulmer (1 year ago)
Tareek Ellis same here😂
Thot Patrol (1 year ago)
you better learn cause ww3 is close
nah, bruh im here with ya
Supaman JP (1 year ago)
OMG....... 😴
Anthony Alvarez (1 year ago)
does anybody knows how do I hot wire my 95 Toyota corolla lost my keys???
Robert Dennis (1 year ago)
Anthony Alvarez take a wrench and connect both battery terminals with it. but you need to hold it there for at least 20 seconds
robc9160 (1 year ago)
what the fuck. seriously, nobody cares about background stuff and irrelevant information. This could have been a 3 minute video if you cut out all the useless shit.
get to the point
Blasiann (1 year ago)
Thanks, now i'm going to steal my neighbors car 😀
Nirvanas . Holes (1 year ago)
Maxmasterfilmz good luck
Dixx Almeity (1 year ago)
How the fuck did I end up here? Anyway, thanks! Lol And for those saying this and that about his talking, he's probably not American or atleast his family isn't. Relax people
Alpha Dominguez (1 year ago)
This is not gta
alvsiaz o (1 year ago)
so you can touch the wires without gloves??
Matthew (2 years ago)
I can steal my own car now!
grizzly wintergreen (2 years ago)
do it with out the key
TheSentry66 (2 years ago)
Great video, thanks!
Jace Robinson (2 years ago)
"learning purposes"
SHOCKZZ (2 years ago)
What happens if you twist them all together
Mike_naugz88 (1 year ago)
SHOCKZZ you get teleported to a limbo like place..... it sucks
The Commonly Informed (1 year ago)
SHOCKZZ It would turn on normally, only if you took the time to twist it youd be an idiot cause youd just be shocking yourself
pachinkosam (1 year ago)
SHOCKZZ its gonna turn on like a normal car would radio,lights,windshield,engine. maybe im not sure.
Sakasa Jinei (2 years ago)
You take too long to get to the point.
Tasia Mae (1 year ago)
Sakasa Jinei ik I was like hurry uppppppp 😂
Scorpio54 (2 years ago)
I've watched a lot of You Tube videos and I can safely say that yours is the most irritating to listen to, not watch but listen to. Try to improve you speaking before you attempt making another video!!!
Nonew Friends (6 months ago)
Scorpio54 😒
Real Life Intuition (2 years ago)
Thanks for the video! I lost my keys and needed a walk through to get the ignition shaft out and the ignition switch exposed so I could drive it until I find my keys. Good job w/explaining components and kudos for sharing your knowledge and skill with instructions.
jin6000 (2 years ago)
Not a hint of a rubber glove like, hahaha
Ryan Odonnell (2 years ago)
hot wiring it was always hard work.. to fckn long. snap steering lock and pull the plug off ignition barrell and your away.
The Transporter (2 years ago)
Must i have the little key to hot wire it?
Jos Bennett (1 year ago)
William 1 if u got an older car (before mid 90s) u can use a screwdriver but it will most likely need repairs. also you will need another screwdriver to press down on the steering lock so u can move the wheel
Bobbleton (2 years ago)
How do I do it with a manual? My cars a manual and I was wondering how to do it with a clutch.
LAL730s (1 year ago)
Just keep the clutch pressed down.
JimBob Kirkwood (2 years ago)
what do u mean???
JimBob Kirkwood (2 years ago)
what do u mean???
Fahd Afzal (2 years ago)
Did it
Lil Schizo (2 years ago)
awesome! started my new car!
XxPure CarnagexX (2 years ago)
I'm just here for emergency purposes just in case
Desray Gallashaw (2 months ago)
Same
Me (1 year ago)
Same
Megan devine (2 years ago)
awesome shit got my car started
Jamaal hooks (2 years ago)
how you got it out park without no key
Denzil McLean (1 year ago)
Jamaal hooks. That my friend is a really good question. Lol
deadkat5 (2 years ago)
Press down on the brakes and if theres a button on the shifter press it and it should work
Toby Garcia (2 years ago)
im about to get a lambo !
Rick Duncan (2 years ago)
well you did that the long way , just put a flat blade into that black cylinder multi plug/barrel you pulled off the back of the ignition switch twist and your done , hardest part of stealing an escorted that year is that if your too over zealous snapping the steering lock you can actually break the steering column making the car undrinkable. ..
Mettaton Ex (1 month ago)
Rick Duncan we def don't want an "undrinkable" car .
deadkat5 (2 years ago)
Finally can move the neighbors taurus...ugh.
Jzg The Zilla (4 months ago)
Bro I swear that's illegal
OGSWANK (1 year ago)
deadkat5 wutang is for the children
Arron Arron (2 years ago)
Skip to 3:18 everything before that is meaningless
Lilith Vendicci (2 years ago)
Thank you for this vid. Imma need this skill for the zombie apocalypse:D
Seonyeonhoes (2 years ago)
same 😂😂😂😂
Shay Lawrence (2 years ago)
thought I was the only one
Ayla Novak (2 years ago)
that's why I'm here! XD
mangles channel (2 years ago)
my husband took the 50A igi main fuse from my Acura and I heard I can put a cable and start it any videos showing this?
jay dude_YT (2 years ago)
It's true you can do this, as I have done it to my Acura...it works aswell just make sure it has a tight fit so it won't rattle when you drive
Jahedin Potter (2 years ago)
im trying to wire the ignition to switches in the dash, can this help?
KingDuken (2 years ago)
As an electrical engineer myself, it's true that 12 volts is not that bad. You really just have to worry about the current. Anything over 100 mA is deadly. However, a car ignition probably has around 30 mA. Anything above that is probably abnormal.
thank u
melfromohio (2 years ago)
Good video. I understood everything. Thanks
Richard Hall (2 years ago)
This actually gives me an idea... with access to the actual ignition and starter wires... I could set up a sort of automatic ignition system using a mechanical timer switch, so I can have my car start by itself at a certain preset time (such as before I leave for work), so my car can be nice and warm and ready to go when I get in it when its 20 degrees outside!
Richard Hall (2 years ago)
One annoying thing was how he kept pronouncing "wires" as "wares" throughout the video... otherwise, very entertaining and informative. I'm going to try this on my car now!
Circie Quisling (2 years ago)
Ford scort? ;-> I pick, but seriously great video, thumbs up!
bkl 314 (2 years ago)
hahaha I was like, what the Fuc is a scort?!?haha took me a sec...
Alex Morais (2 years ago)
😂😂😂😂😂
jony6107 (2 years ago)
tooo much ,,umm,hmmmm,aaaaa,hmmm,,
Milind Dinesh (2 years ago)
dude u talk too much

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.